دیار عاشقان

تکمیل روحیه

دیار عاشقان

تکمیل روحیه

حضرت صاحب الزمان (ع)


موضوعات سایت

محرم

پیوند ها



[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/10/13 ]


خدمت به امام زمان(عج)
امام زمان (عج)

محبان مهدی (عج) :خدمت به امام زمان علیه السّلام، آن هم در حدّ توان، و سعی و جدّیت در این راه، تکلیف و وظیفه مؤمن است. ملائکه و انبیاء خدمت به آن حضرت را افتخار خود می دانند و پیامبر عظیم الشأن و بزرگی هم چون حضرت خضر علی نبیّنا و آله و علیه السّلام در خدمت ایشان می باشد.

قال الصادق علیه السّلام: وَ لَو اَدرَکتُهُ لَخَدَمتُهُ ایّامَ حَیوتی.(1)

امام صادق علیه السّلام می فرمایند: اگر او را درک می کردم[و به او می رسیدم] تمام ایّام زندگی خود، به او خدمت می کردم.

خدمت به مؤمن از مستحبّات اکید اسلامی و دارای ثواب عظیم است و از صفات ممتاز و برجسته مؤمنان حقیقی و بزرگان دین می باشد و مؤمن راستین را می توان از شدّت اهتمام او در خدمت به مخلوق خداوند متعال شناخت، پس خدمت به آن حضرت که صاحب عصر و رئیس و مولای مؤمنان می باشد، برترین عبادت ها و طاعت ها است.


برچسب :خدمت به امام زمان عج محبان مهدی مهدویت امام زمان,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/09/28 ]

panahian khane emam zaman aj  کلیپ تأثیرگذار استاد پناهیان

کلیپ صوتی تأثیرگذار ومیکس شده از سخنرانی استاد پناهیان درباره مردی که به دنبال خانه امام زمان(عج)بود..

برچسب :کلیپ تأثیرگذار استاد پناهیان امام زمان,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/09/14 ]

 پس از آن که امام زمان ظهور کند چه اتفاقاتی می افتد؟

اتفاقاتى که در دوره ظهور امام مهدى(عج) می افتد، بسیار است. با بهره مندى از روایات اهل بیت(ع) تنها به بیان چند رخداد مهم اشاره می ‏کنیم:

mahdi-masih

۱- اعلان ظهور:

اولین حادثه‏اى که بعد از ظهور امام زمان(ع) شکل می ‏گیرد، اعلام ظهور امام زمان(ع) است. ظهور حضرت به وسیله منادى آسمانى اعلام مى‏گردد، آن گاه حضرت در حالى که به کعبه تکیه داده است، با دعوت به حق، ظهور خود را اعلام مى‏دارد.(۱) دعوت حضرت هم به منظور اعلام ظهور حضرت است و هم به منظور فراخوان عمومى جهت پذیرش حکومت جهانى صورت می ‏گیرد. امام على(ع) فرمود: «هنگامى که منادى از آسمان ندا مى‏دهد: حق از آنِ آل محمد است و اگر طالب هدایت و سعادت هستید، به دامان آل محمد چنگ زنید، حضرت مهدى(عج) ظهور می ‏کند»


برچسب :امام زمان ظهور اتفاقات رجعت و بازگشت مبارزات امام زمان عج,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/09/10 ]

 کد گنجینه صوتی امام زمان (ع) برای وبلاگ


http://s5.picofile.com/file/8102372750/587760_NK3H65ea.jpg


مفتخر شدیم که اولین گنجینه صوتی امام زمان (ع) را برای دوستداران اهل بیت با 23 فایل صوتی آماده نماییم. وبلاگ نویسان گرامی می توانند کد این گنجینه صوتی را در ادامه مطلب دریافت نمایند و در وبلاگ خود قرار دهند. نمونه این گنجینه  درتصویربالا مشاهده می کنید

برای دریافت کد گنجینه به ادامه مطلب مراجعه نمایید


برچسب :کد گنجینه صوتی امام زمان مهدویت کدمذهبی,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/09/01 ]

انتقام گیرنده کربلا


محرم، روز سوم محرم ، حسین، اول محرم، کوچه های ماتم، نینوا، کرب و بلا، عاشورا، تاسوعا، دختر امام حسین، پوستر مذهبی، پوستر محرم، بنر مذهبی، بنر محرم،

آن ایستاده مرد ، آن کوکب دری ( ستاره‌ی درخشان ) امام زمان علیه السلام است . همو که خداوند در سفر معراج به پیامبر صلی الله علیه و آله چنین معرفیش می‌کند :

 « ...او خونخواه ] برخاسته از [ عترت توست ، قسم به عزت و شوکتم که اوست حجتی ] که اطاعتش [ واجب است ، و اوست انتقام گیرنده از دشمنانم .»


برچسب :انتقام گیرنده کربلا امام زمان امام حسین یاثارلله,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/09/01 ]

آداب غلامی امام زمان(عج)

 غلامی آداب دارد ، راه و رسم می‌طلبد ، برای خود مرام و مسلکی دارد. وظیفه‌ی یک غلام این است که بدنش در مقابل مولا خاضع و خاشع باشد خضوع بدنی یعنی اینکه همه‌ی اعضای تن بنده ، برابر مولا در حال خواری و سر به زیری به سر برد و برای پذیرش امر و دنبال کردن امر و نهی او آمادگی کسب کند خواب و بیداری ، نشست و برخاست ،حرکت و سکون و حتی شادمانی و ناشادی بنده مطابق خواست مولاست .


باید همه‌ی توانایی‌های ما در جهت رضای مولایمان به کار رود و سمت و سوی زندگیمان را جهت نگاه عزیزمان تعیین کند . خدمت او وظیفه‌ی ماست ، و برای این انجام وظیفه هیچ منتی بر او نداریم .

برچسب :آداب غلامی امام زمان عج مولا,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/08/29 ]

کدهای صوتی روضه مرحوم کافی برای وبلاگ وسایت

 کلیپ زیبا در دل دل با امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف)   مرحوم کافی(ره)  بلبل بوستان حضرت مهدی (علیه السلام)

سلام:فکر کنم کمتر کسی باشه که اسم شیخ احمد کافی رو نشنیده باشه این بنده مبارز و بلندگو ندای دین و حق و خصوصا از مریدان و سربازان امام زمان (عج ) بود که بر طبق شواهد در یک تصادف ساختگی به دیار باقی شتافت و سخنرانی های فوق العاده ای داشت و مطالب و داستان ها و موضوعاتی را بیان میکردند در سخنرانی هاشون که در این زمان که جمهوری اسلامی هست من کمتر کسی رو دیدم یعنی ندیدم که کسی مثل ایشون سخنرانی کنه و مطالب را به بیان زیبایی که داشتند بیان کنه خصوصا که ارادت خاصی داشتند و مهدیه تهران را ایشون بنا کرده اند که الان در حالی که سنگر این بنا باقی هست اما رزمنده و سازندش و در خودش نمیبینه

الان براتون تقریبا یک مجموعه کد صوتی  خوب دارم حتمادروبلاگتون قرارش بدهید .

برچسب :کد روضه مرحوم کافی کدمذهبی مرحوم کافی امام زمان حضرت مهدی,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/08/17 ]

کجاست منتقم خون حسین (ع)

مهدویت و امام حسین (ع) 28

محبان مهدب (عج):حضرت مهدی علیه السلام منتقم خونهای بناحق ریخته شده در عالم است. انتقام امام عصر علیه السلام، یک مسأله شخصی نیست. آنچه در کربلا رخ داد، از نظر اعتقادی، ستیز همه اسلام با همه کفر بود؛ کسانی که با امام حسین علیه السلام جنگیدند در حقیقت با ادعای مسلمانی، به انکار توحید وردّ نبوّت برخاستند. این نفاق به مراتب از کفرِ صریحِ کافرانِ صدر اسلام بدتر وخطرناک تر بوده است.

برچسب :منتقم خون حسین ع امام زمان واقعه کربلا,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/08/05 ]

آیا امام زمان(عج) خودشان در مسجد جمکران نماز می خوانند؟


آیا امام زمان(عج) خودشان در مسجد جمکران نماز می خوانند؟

آیا امام زمان(عج) خودشان در مسجد جمکران نماز می خوانند؟

شخصی از آیت الله بهجت ره پرسید:« آیا وجود مبارک و باهرالنور حضرت ولی عصر علیه السلام خودشان هم به مسجد جمکران تشریف می آورند و مانند مردم به نماز می ایستند؟!

ایشان در پاسخ به این سوال فرمودند: آقایی که اهل علم بود می گفت: بنده و یک شخص دیگر و یک پیرمرد شب جمعه ای گذشته به مسجد جمکران رفتیم، ساعت دوازده شب بعد از خواندن نماز و توسل و روضه خوانی سیدالشهدا علیه السلام رفیقمان برای رسیدن به خدمتش خیلی اظهار اشتیاق کرد. سپس آقایی را دیدیم که آمد و دم محراب مسجد چهار رکعت نماز خواند، اما چه نمازی و با چه صدای دلنشینی!

من از یک طرف و ا« رفیقمان از پشت سرش، صدای قرائتش را می شنیدیم، تا این که آقا علیه السلام بعد از نماز بلند شد و به طرف در مسجد حرکت نمود، و من نتوانستم از هیبت او از جا بلند شوم؛ ولی رفیقمان تا دم در مسجد از پشت سرش رفت و آقا از مسجد خارج شد و من  تا دم در ایشان را می دیدم.

سپس رفتم و از در مسجد به طرف راست و چپ نگاه کردم، دیدم غایب شده است و او را ندیدم.

منبع:ورق های آسمانی ص ۱۵۶ و ۱۵۷

برچسب :امام زمان عج مسجد جمکران نماز حضرت ولی عصر علیه السلام,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/07/29 ]

رهبرم سید علی خامنه ای

http://www.heydarekarrar.com/uploads/2012/05/%D8%B1%D9%87%D8%A8%D8%B1%D9%85-%D8%B3%DB%8C%D8%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C.jpg


هر کس در این عصر مرید رهبر وامام خودشد و ولایت فقیه را در رکن اصلی زندگی قرار داد میتواند ادعا کند اگر در کربلا بود حتما” امام حسین (ع) و زینب(س) را یاری میکرد و در غیر اینصورت سخنانش کذب هست.هشیار باشیم که رهبر ما فرزند و ذریه همان امام حسین مظلوم هست که یاری میخواست و البته یاری برای ما درمندگان کنونی دراین عصر پر از پریشانی و ناباوریها.
انشاءالله پرچم اسلام بدست رهبر عزیز ایران بدست جد بزرگوارشان حضرت مهدی(عج) برسد.

برچسب :سید علی خامنه ای امام زمان امام حسین,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/07/28 ]

باورداشت مهدویت در خطبه غدیرImage
درباره امام زمان (عج) روایاتی از پیامبر بزرگوار اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام وارد شده که اهمیت و ضرورت بحث مهدویت را ـ از همان سال‌های نخستین ظهور اسلام ـ می‌رساند. یکی از اخبار مهمی که از جانب نبی مکرم اسلام (ص) به دست ما رسیده است، بیان صفات و ویژگی‌های امام زمان (عج) در خطبه ی غدیر است؛ آن هم با عباراتی زیبا و در زمانی حساس که بحث انتساب امیرالمؤمنین علیه السلام مطرح بود. این نوشتار بر آن است تا با بهره‌گیری از آیات قرآن کریم و اخبار اهل بیت علیهم السلام این عبارات را (که حدود بیست و یک عبارت است) شرح دهد. در این شرح، هم به ظرافت‌های واژگانی و هم به معنای کلی عبارات ـ با در نظر گرفتن آیات و احادیث ـ توجه شده است.

برچسب :خطبه غدیر امام زمان عج مهدویت,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/07/12 ]

 آقا شیخ محمد کوفی و امتحان الهی و امام زمان(عج)


داستانی عبرت آموز از "آقا شیخ محمد کوفی" به روایت حضرت آیت الله ناصری در رابطه با امام زمان(عج) و امتحان آن حضرت از محبانشان با لینک مستقیم از درادامه مطلب  دریافت نمایید.

برچسب :آقا شیخ محمد کوفی آیت الله ناصری داستان امام زمان دانلود,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/07/06 ]

آغاز ظهور صغری امام زمان علیه السلام سالها پیش بوده
مرحوم حاج ملا آقا جان زنجانی رحمت الله علیه فرموده اند :
همان گونه که غیبت حضرت ولی عصر ارواحنا فداه دو قسمت داشت و به غیبت صغری و غیبت کبری تقسیم می شد ، همچنین ظهور هم به دو بخش تقسیم می شود ، یکی ظهور صغری است که از سال ۱۳۴۰ هجری قمری شروع شده و یکی ظهور کبری است که انشاءالله به همین زودی انجام خواهد شد .

http://s3.picofile.com/file/7953740214/13920402094235922_PhotoL.jpg

توضیح :
همانگونه که علت وجود غیبت صغری برای این بود که شعیان آمادگی قطع ارتباط کلی با امام معصوم را در مدت حدود هفتاد سال بایستی در خود ایجاد می کردند لذا ظهور صغری نیز برای ایجاد آمادگی برای ظهور کبری بوجود آمده است . موارد این آمادگی و به عبارتی مقدمات ظهور کبری بصورت خلاصه موارد زیر بوده است :

برچسب :امام زمان صاحبنا ظهور صغری ظهور کبری غیبت صغری,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/07/06 ]

امام زمان علیه السلام آواره و مطرود و تنهایند
http://s4.picofile.com/file/7953705585/61347043348590483858.jpg

آیا تاکنون گروهی شما را به خاطر کاری یا حرفی که مورد پسند آنان نبوده ، طرد نموده اند و یا در آن جمع به شما یا صحبتها و نظرات شما بی توجهی نموده اند . در آن جمع شما مشاهده نموده اید نظرات افراد بی ارزش یا نظرات بی ارزش آن جمع و گروه بسیار مورد توجه قرار می گیرد در حالی که نظرات شما که بسیار کارساز و سازنده است اصلا مورد توجه کسی واقع نمی گردد و حتی به شما اعتراض می کنند و حتی بدتر اینکه شما را از جمع خود بیرون می اندازند .

برچسب :آواره امام زمان تک و تنها شرید طرید,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/15 ]

بیایید از اعماق قلب او را بخواهیم

فرج

ای شیعیان حضرت بقیه الله ارواحنا لتراب مقدمه الفداء بیایید دیگر حرف از جدایی و فراق نزنیم که به قول یکی از دلسوختگان آن حضرت ” اگر به دستم افتد فراق را بکشم …” ، دوری و فراق از محبوب که گفتن ندارد ، و اگر چه به خاطر گناه و غفلت خودمان است که از آقایمان جدا افتاده ایم ولی بیاییم لااقل با ذکر وصال محبوبمان کام خود را شیرین کنیم .
باید باور کنیم که گاهی همین شک و تردیدهای باطل که اغلب آمیخته با وسوسه های شیطان است خود حجابی ضخیم بین ما و امام زمان علیه السلام ایجاد می کند و مانع ارتباط ما با سرورمان می شود .



برچسب :اعماق قلب امام زمان فراق,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/14 ]

 

ماجرای جذاب و شنیدنی(کاملا متفاوت و جدید)راننده کامیون و تشرف ایشان خدمت امام زمان (عج) از زبان حجت الاسلام عالی ، در مجتمع بقیة الله (عج) مشهدمقدس

ماجرای جنجالی و تاثیرگذار رویای صادقه تاجر تهرانی و تشرف سید روستایی خدمت ولی عصر (عج)


 
 

برچسب :ماجرای جذاب و شنیدنی حجت الاسلام عالی دانلود امام زمان حاج حسن یوسفی,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/11 ]


 تشرف علی بن مهزیار اهوازی خدمت امام زمان-مرحوم احمد کافی
بسم الله الرحمن الرحیم


این فیلم بر اساس حکایت تشرف علی بن مهزیار به پیشگاه مقدس امام

زمان علیه السلام در جلد 52 کتاب بحارالانوار تالیف علامه ی مجلسی

اعلی الله مقامه ساخته شده است.


برچسب :فیلم تشرف علی بن مهزیار اهوازی امام زمان مرحوم احمد کافی علی بن مهزیار دانلود,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/11 ]

ماجرای تشرف اسماعیل هرقلی خدمت امام زمان(ع)-مرحوم احمد کافی

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله العظمی سید شهاب الدین مرعشی نجفی (ره) : در تاریخ یاد

ندارم کسی همانند مرحوم کافی نام حضرت ولی عصر (عج) را زنده

کرده باشد.



این فیلم بر اساس حکایت تشرف اسماعیل هرقلی به پیشگاه مقدس

امام زمان(ع) در جلد 52 کتاب بحارالانوار تالیف علامه ی مجلسی

ساخته شده است.


برچسب :فیلم ماجرای تشرف اسماعیل هرقلی امام زمان ع مرحوم احمد کافی اسماعیل هرقلی,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/08 ]

کد پیشواز ایرانسل


اگر بی قراری بدان یار یاری

با صدای علی فانی

کد پیشواز ایرانسل:  411257

برچسب :کد پیشواز ایرانسل علی فانی امام زمان اگر بی قراری بدان یار یاری,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/08 ]

سخن حق

آیا وقتی عده ای در محاصره سیل ، زلزله ، یا دشمنی خونریز قرار گرفته باشند بیشترین توجهشان به چیست ؟ آیا توجه آنان بطور کامل و صد در صد به سوی نیروهای نجات دهنده معطوف نمی شود ؟


http://files.afghanpaper.com/pics/201101/201101161543402014.jpg

آیا در یک ساختمان آتش گرفته توجه افرادی که در محاصره آتش اند به نیروهای آتش نشان بطور کامل جلب نمی شود و مامورین امداد را با تمام وجود صدا نمی زنند ؟
آیا در میان امواج دریا که شخصی در حال غرق شدن است و دست به طرف شما دراز می کند تمام توجهش به شما نیست ؟

پس چرا در امواج سهمگین فسادهای امروز جامعه بشری که اکثرت مردم در حال غرق شدن هستند نجات دهنده خود امام زمان عجل الله تعالی فرجه اشریف را صدا نمی زنند ؟

برچسب :امام زمان تنها ناجی سخن حق کتاب در اوج تنهایی,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/07 ]

در اوج تنهایی


در اوج تنهایی …

در اوج تنهایی

این کلمه شما را به یاد چه چیز می اندازد ؟
آیا تاکنون در جمعی قرار گرفته اید که همه به شما بی توجه باشند ؟
آیا احساس غربت و تنهایی کرده اید ؟
وقتی در میان جمعی زندگی کنید که اعمالشان ، کردارشان بر خلاف میل شماست خود را تنها احساس می کنید .
اکنون اگر ببینید در جمعی بالغ بر شش میلیارد نفر ، یک انسان کامل که خداوند متعال او را به مردم معرفی نموده تا از او پیروی کنند و بوسیله او خود را به کمال برسانند ، همه به یک سو می روند و او به سوی دیگر ، چه احساسی خواهید داشت ؟
او به اندازه شش میلیارد نفر احساس تنهایی می کند .

برچسب :دانلود کتاب امام زمان بی توجهی به امام زمان تنهایی امام زمان در اوج تنهایی,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/07 ]

امام زمان ارواحنا فداه و شیخ فریده الاسلام کاشانی رحمه الله


شیخ علی کاشانی

مرحوم حجت الاسلام آقای شیخ علی فریده الاسلام کاشانی ، جوانی که به قول خودش هر چه از او نقل می شود و به او عنایت شده تنها و تنها در اثر توسلاتی بوده که به حضرت بقیه الله ارواحنا فداه داشته است . همزمان با آنکه از سن نه سالگی که به درس عربی اشتغال پیدا می کند ، امام عصر علیه السلام را با یک برخورد می شناسد و دائما متوسل به آن حضرت می شود . و حتی من می توانم ادعا کنم که یک ساعت در زندگی بدون یاد آن حضرت به سر نبرده است .

شیخ علی کاشانی

برچسب :ابن مالک امام زمان توجه به امام زمان توسل به امام زمان شیخ علی فریده الاسلام کاشانی,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/06 ]

عدل و داد فرا خواهد رسید

دو چیز یقینى و یک چیز احتمالى سبب مى ‏شود که ما خودمان را بسازیم و تزکیه‏ ى نفس کنیم.


آن دو چیز یقینى : یکى این است که حتما امام عصر روحى‏ فداه هست که ما یقین داریم هست. (یک نفر سنّى مى‏ گفت: «من انکر المهدى فهو کافر» کسى که منکر حضرت مهدى  علیه‏ السلام باشد کافر است)  دوّم حتما خواهد آمد. روایت دارد اگر از عمر دنیا یک روز باقى مانده باشد خدا آن روز را آن قدر طولانى مى ‏کند تا امام زمان  علیه‏ السلام بیاید و دنیا را پر از عدل و داد کند.



برچسب :امام زمان انوار صاحب الزمان دو چیز یقینی و یک چیز احتمالی ظهور امام زمان ظهور و تزکیه نفس,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/05 ]

مردم به فکر آقا نیستند
یکی از علمای وارسته و برجسته ی نجف به کربلای معلّی مشرّف می شود و در حرم مطهّر حضرت سیّدالشّهداء علیه السّلام به محضر حضرت مهدی أرواحنا فداه شرف یاب می گردد.
امام زمان علیه السّلام به او می فرمایند:
کربلا-حرم-امام-حسینع
«فلانی، ببین این جا که (در کنار ضریح جدّ غریبم و زیرگنبد طلای آن) دعا مستجاب است. مردم به فکر من نیستند و برای فرج من دعا نمی کنند.»
سپس آن حضرت تصرّف ولایی می فرمایند و آن عالِم ربّانی خواسته های مردم را می شنود که هر کدام برای حوایج خصوصی خود دعا می کنند. امام علیه السّلام می فرمایند:
«شنیدی؟! حتّی یک نفر از این زائرین نگفت: خدایا، فرج مهدی را برسان!»

برچسب :امام حسین امام زمان تشرف خدایا فرج مهدی را برسان دعا در حرم امام حسین,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/05 ]

امام زمان علیه السلام در این زمان تنهاست


تنهایی امام زمان


… یکی از ارادتمندان و عاشقان امام زمان(عج) نقل کرده است که در  بهمن ماه ۱۳۷۹ پس از توسل به امام زمان(عج) در عالم خواب یا مکاشفه خود را در حرم مطهر امام حسین(ع) دیدم.

آقایی بزرگوار(که جان همه‌ی عالم بقربانش) را دیدم که رو به ضریح آن حضرت و خطاب به امام حسین(ع) عرض می کردند: «شما در کربلا تنها ماندید، من هم در این زمان تنها ماندم»

آن عزیز پس از نقل جزئیاتی از خوابش می گوید: وقتی امام زمان(عج) مرا دید به من توجه خاصی نمود و فرمود:


برچسب :امام زمان امام زمان در صحراها تزکیه نفس تنهایی امام زمان خواب امام زمان,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/05 ]

یک مناجات سوزناک از امام زمان ارواحنا فداه
مناجات امام زمان
با یکی از علمای اهل معنا ، یکی از فدائیان حجه ابن الحسن ارواحنا فداه ، عزیزی که چشمهای ظریفش با اشک فراق و سوز جدائی سرخ شده و جز فریاد از درد فراق او بلند نمی شود به حرم مطهر امیر المومنین علیه السلام می رویم .
او یک شب در کنار مرقد مطهر حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام می فرمود :
یکی از علماء بزرگ در نجف اشرف در سالهای اخیر تشرفی به محضر مقدس آن حضرت داشته که جریان تشرفش را چنین نقل نموده است:

برچسب :امام زمان تشرف در اوج تنهایی دین گریان صاحبنا,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/05 ]

ارزش حجاب بانوان نزد امام زمان علیه السلام

مرحوم آیت الله سید علی مجتهد سیستانی- پدربزرگ آیت الله العظمی حاج سید  علی سیستانی دامت برکاته- در مشهد مقدس برای آنکه به حضور امام زمان (عج) شرفیاب شود، ختم زیارت عاشورا را چهل جمعه، هر هفته در مسجدی از مساجد شهر آغاز می کند.

ایشان می فرمود: در یکی از جمعه های آخر، ناگهان شعاع نوری را مشاهده کردم که از خانه ای نزدیک به آن مسجدی که من در آن مشغول به زیارت عاشورا بودم، می تابید.

برچسب :حجاب بانوان امام زمان آیت الله سید علی مجتهد سیستانی,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/06/02 ]

کدسخنرانی های دکترعلی اکبر رائفی پور


علی‌اکبر رائفی پور


 وب سایت محبان مهدی (عج) برای  شمابزرگواران  کد نوای سخنرانیهای  دکترعلی اکبر رائفی پور رابا موضوع مهدویت رادرادامه مطلب قرار داده است  شما بزرگواران
 می توانید کد را کپی کنید ودروب خود قرار دهید
برای دریافت کدها به ادامه مطلب بروید

برچسب :کد سخنرانی علی اکبر راائفی پور امام زمان کدمذهبی مهدویت,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/05/24 ]

کد مداحی  حاج مهدی منصوری برای وبلاگ شما
برای دریافت کد به ادامه مطلب بروید


برچسب :کد حاج مهدی منصوری امام زمان مداحی دانلود,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/05/18 ]


علت غیبت بی لیاقتی ماست


سخنی از آیت الله فاطمی نیا درباره حضرت ولی عصر(عج)

علت غیبت بی لیاقتی ماست

بزرگان و اولیایی که زیارت کرده‌ایم ـ بدون این که وقت مشخصی را تعیین کنند ـ اجمالا گفته‌اند: فرج، نزدیک است. یعنی بیشتر مدت غیبت سپری شده و بسیاری از علائم ظهور تحقق پیدا نموده و مقدار کمتری از آنها باقی است. اما چه زمانی است، هیچ‌کس نمی‌داند!

 

با آغاز امامت امام زمان علیه السلام، فصل تازه‌ای از دوران امامت و پیشوایی اهل بیت علیهم السلام بر امت گشوده شد و آن هم دورانی همراه با غیبت و تنگناهای خاص آن است. در این بین، شناخت صحیح امام برایمان از هرچیز واجب تر است تا راه را از بی راهه تشخیص دهیم و در همین دوران نیز مأموم شایسته ای برای اماممان گردیم. در همین راستا، بخشی از بیانات آیت‌الله فاطمی‌نیا در رابطه با شناخت و وصول به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در زیر آمده است:


برچسب :امام زمان غیبت ولی عصر ظهور فاطمی نیا,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/05/18 ]

عید فطر و اهمیت دعا برای امام عصر(عج) 
امام زمان


وب سایت محبان مهدی : بعد از گذشتن 29 یا30 شب و روز با برکت از ماه مبارک،بر سالکین الی الله لازم است که در روز عید به معصوم پناه ببرند و به او توسل کنند و از یاد نبرند که این روز، روز به بار نشستن اعمال و عبادات یک ماهه آنان است؛ در این روز آشکار می شود که آیا اعمال و عباداتشان مورد قبول درگاه حق قرار گرفته یا نه؟ آیا با پشت سر گذاشتن یک ماه پربرکت به خدا نزدیک شده اند یا از او دور گشته اند؟ از این رو جا دارد که بنده در چنین روزی با ادب و آیین و توسلی درخور، برای جبران کوتاهی هایی که در این ماه کرده، خسارتهایی که دیده و کرامتهایی که از دست داده، همه همت و توانش را به کار گیرد تا به یمن کرامت این روز و بزرگواری صاحبان معصوم بتواند آنچه را از دست داده، به دست آورد و به رستگاری برسد.

 

برچسب :عید فطر اهمیت دعا امام عصر عج امام زمان,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/21 ]

شفا یافتگان (بوسیله امام زمان علیه السلام)

شفا یافتگان (بوسیله امام زمان علیه السلام) 


عناوین اصلی کتاب شامل:
1. شفای مردِ لال؛ 2. دیدار حضرت یک ساعت به اذان صبح!؛ 3. شفا یافتن راننده تاکسی؛ 4. به دو عالم ندهم لذت بیماری را!؛ 5. شفای مرد لال در حین نماز در جمکران؛ 6. آقا امام زمان! من به وسیله شما شفا می خواهم!؛ 7. شفای زن سرطانی در مسجد جمکران؛ 8. شفای سرطان پسربچه سنی در مسجد جمکران؛ 9. شفای دختر بچه مبتلا به روماتیسم؛ 10. منم (م ح م د) بن الحسن علیه السلام؛ 11. شفای دختر سه ساله؛ 12. شفای بیمار سرطانی؛ 13. نماز امام زمان علیه السلام و صلوات؛ 14. شفای بیماری مادرزاد

برای دانلود کتاب به ادامه مطلب بروید

برچسب :شفا یافتگان بوسیله امام زمان علیه السلام امام زمان دانلود کتاب,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/17 ]

پیامبر می فرماید: «ماه رمضان برترین ماه سال قمری است.» هم چنین در جایی دیگر ایشان فرموده : «مهدی(عج) سید و آقاست.»

اگر امروز امام مهدی(عج) برترین و کامل ترین انسان روی زمین است و ماه رمضان هم بهترین ماه خداست، پس باید بین این دو پیوندی عمیق باشد. اگر ماه رمضان، ماه ویژه سیر و سلوک است، پس باید با امام زمان(عج) که برترین سالک و رهروی خداست، پیوندی خاص وجود داشته و بین سلوک معنوی ما در این ماه با امام زمان(عج) هم رابطه ویژه ای باشد.

در ماه رمضان سه نوع رابطه است:



برچسب :امام زمان ماه رمضان,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/13 ]

کد آهنگ پیشواز مخصوص امام زمان (عج) + “ظهور و میلاد امام زمان (عج) “


سلام خدمت همه کاربران  وب سایت محبان مهدی (عج) جدیدترین کد پیشوازایرانسل و همراه اول   امام زمان (عج) برای شمابزرگواران دراین پست قرار داده ایم   که شما می توانید درادامه مطلب آنهارادریافت کنید ......


برچسب :ایرانسل امام زمان جدیدترین کد پیشواز امام زمان کد امام زمان پیشواز امام زمان,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/11 ]

چگونه نوه مسیحی قیصر روم، مادر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) شد؟
چگونه نوه مسیحی قیصر روم، مادر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) شد؟

امام هادی (علیه السلام) فرمود: خواهرم این همان زنى است که گفته بودم، حکیمه خاتون آن بانو را مدتى در آغوش خود گرفت واز دیدارش شادمان گردید، آنگاه حضرت فرمود: اى عمه او را به خانه خود ببر و فرایض مذهبى و اعمال مستحبه را به وى یاد بده که او همسر فرزندم حسن و مادر قائم آل محمد (علیه السلام) است. (نرجس خاتون) مادر امام ...


برچسب :محبان مهدی ابو ایوب انصارى امام زمان امام عسکرى,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/09 ]

مناجات زیبای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با امام زمان(عج)

agha monajat ba emam zaman مناجات زیبای حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با امام زمان(عج)
کلیپی صوتی بسیار زیبا از مناجات حضرت آقا با امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ۱۳۵۹/۴/۶ ” ای امام زمان(عج)، ای مهدی موعود محبوب این امت،این ملت با یاد از آغاز خو گرفته است.این بنده ی شایسته صالح خد ا… ”

برچسب :مناجات زیبا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای امام زمان عج امام خامنه ای,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/09 ]


ماجرای خواندنی یک پینه دوز که امام زمان (عج) به سراغ او می‌رفت

emam-zaman8-n2

شرح ماجرای خواندنی یک پینه دوز که امام زمان (عج) به سراغ او می‌رفت توسط مرحوم آیت الله آقا مجتبی تهران

در زمان کودکی من، مرحوم والد ما با یکی از اولیاء خاصّ خدا ارتباط داشت. تشرّف آن ولیّ خدا به حضور امام زمان«صلوات الله علیه»، قابل انکار نبود. ایشان یک مغازة پـینه‏ دوزی هم در بازار داشت. حتّی ایشان می‏‌گفت: گاهی آقا شب‏های جمعه یک‏ دفعه می‏ آیند، می‏‌فرمایند: بیا برویم کربلا زیارتی کنیم و برگردیم. با آقا می‏‌روم کربلا و بر می‏‌گردم. این‏ها خواب و قصّه و داستان نیست.

برچسب :ماجرای خواندنی پینه دوز امام زمان عج,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/09 ]

تفاوت نایبان خاص و عام امام زمان (عج)
تفاوت نایبان خاص و عام امام زمان (عج)

نیابت از جانب امام معصوم (ع) از واژگانی است که به ویژه بعد از غیبت دوازدهمین امام شیعه به طور جد مورد توجه قرار گرفت و آن حضرت، نوابی را برای ارتباط با جامعه معین نمودند.

خیرگزاری حوزه، به منظور تبیین مفهوم نیابت و انواع آن، گزیده‌ای از این موضوع را به نقل از کتاب «مهدویت، پرسش‌ها و پاسخ‌ها» منتشر می‌کند.

برچسب :نایبان خاص عام امام زمان عج,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/07 ]

کلیپ تصویری زیبای " بیا تا جوانم 


کلیپ بیا تا جوانم




به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد منجی عالم بشریت، صاحب الزمان حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)وب سایت محبان مهدی (عج) نماهنگ زیبای "بیا تا جوانم .. بده رخ نشانم" با دو کیفیت پخش در رایانه و موبایل خدمت شما منتظران حقیقی آن حضرت تقدیم می کند.....

برچسب :کلیپ تصویری زیبا بیا تا جوانم امام زمان,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/07 ]

معرفی برخی کتب در رابطه با موضوع مهدویت
http://img.tebyan.net/big/1383/09/155102411734013232601677916915711993232250.jpg
سلام وب سایت محبان مهدی (عج) برای شمابزرگواران معرفی برخی از کتب مهدویت راآماده کرده که انشاالله شما بزرگواران بهتر بتوانید این کتب راتهیه فرمایید

برچسب :معرفی کتب مهدویت امام زمان کتاب,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/05 ]

نرم افزار خاتم الأوصیاء درباره امام زمان (عج)

سلام دوستان وب سایت محبان مهدی نرم افزار ی  رابا نام " خاتم الأوصیاء " شامل ۳۱۳ مطلب با عناوین زیر می باشددراختیار شماقرارمی دهد که شامل:
- شناخت امام
- غیبت
- ظهور و دولت جهانی
- مهدویت در ادیان و مذاهب
- آسیب شناسی و فرق انحرافی
- تشرفات و توقیعات
- پرسش ها و شبهات
- و… .

برچسب :نرم افزار خاتم الأوصیاء امام زمان عج,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/02 ]


اس ام اس تبریک ولادت امام زمان و نیمه شعبان
اس ام اس تبریک ولادت امام علی (ع)

شد نیمه ی شعبان و جهان گشت جوان

از مقدم پاک آن ولی سبحان

آن پرده نشین کاخ وحدت امروز

بنمود رخ از پرده و گردید عیان

ولادت امام زمان(ع) مبارک باد

.

.

.

اس ام اس ولادت امام زمان(عج)

ای وارث تاج و تخت محمود بیا / مرآت صفات پاک معبود بیا

خلق آرزوی بهشت موعود کنند / والله تویی بهشت موعود بیا

عید شعبان مبارک باد

برچسب :اس ام اس تبریک ولادت امام زمان نیمه شعبان,

[ارسال شده توسط : محبان مهدی (عج) | تاریخ ارسال : 92/04/02 ]

داستان تشرف حمال بازار اصفهان به خدمت امام زمان

یک فایل صوتی از سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین پناهیان – داستان حضرت آیت الله خوانساری و حمّال بازار اصفهان و عهدی که با امام زمان بسته بود .برای دریافت این فایل صوتی درادامه مطلب دانلود کنید

c73a1f6efcf3eb175338b9199647979c M داستان تشرف حمال بازار اصفهان به خدمت امام زمان

برچسب :داستان حمال بازار اصفهان امام زمان,


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.